چت روم سرزمین ایرانیان
چت روم سرزمین ایرانیان

مسائل زناشویی خیلی مهم است و نمی شود بی توجه، از کنار آن گذشت چون می توانند مسائل و مشکلات فراوانی را به بار بیاورد و من جمله همین طلاق های بی شمار  هستند که اگر آماری بگیریم خواهیم دید که شمار زیادی به خاطر بی تفاوتی به این مسئله بوده لذا در این جا برای دانستن یک سری مسائل مطالبی را برای دانلود گذاشتم .

خلاصه ای از  موارد آن را می آورم: باور غلط مردها..زن و شگفتی...با چه زنانی نمتوان ازدواج کرد ..سن مناسب برای ازدواج..علل و چگونگی پیدایش ختنه ی زن...اندازه تناسلی مرد ...عوامل ژنتیکی ازدواج..نزدیکی با همسر از پشت...راهکار برای شکستن سکوت مرد...زود انزالی مرد..کلید قلب همسر..کوچکتر بودن زنان برای ازدواج...فاصله ی سنی...آمیزش جنسی در دوران بارداری...اهمیت پرده ی بکارت...سرطان بیضه..عوارض خود ارضایی..ترشح دستگاه تناسلی زنان..اصول شیر دادن..روش شاد کردن ...ازدواج موقت..زنان عاشقان بالفطره..عفونتهای آمیزشی..

و....می توانید با دانلود کردن آن بیاموزید.

        

 

 

 

 

 

 

 2.58 مگابایت.

برای دانلود اینجا کلیک کنید.

 




ارسال توسط hamid

سرعت انزال

 

سرعت انزال نوعی نارسایی جنسی به حساب می آید که ممکن است دشواری هایی را برای آمیزش ایجاد کند. انزال زود رس به عوامل مختلفی وابسته است ؛ از جمله : کم میلی نسبت به آمیزش ، عدم رغبت به همسر ، ترس از بیماری ،بد گویی زن در حال آمیزش و جدا زن از مرد، خشک بودن مهبل زن، آمیزش طولانی، خستگی زیاد، دل تنگی ، ترس از عدم مو فقیت در آمیزش ، حرکات شدید ازسوی مرد یا زن پس از آمیزش وناراحتی مرد از زن یا زن از مرد.

اگر مرد و زن پیش از رسیدن به اوج لذت جنسی آمیزش کنند، هر دو به بیماری هایی مبتلا می شوند؛ مرد در همه جای بدنش احساس درد می کند و زن نیز احساس کمر درد می کند و اگر زن به اوج لذت جنسی برسد و مرد نرسد ، در روحیه ی مرد اثر می گذارد.

به طور کلی علت کمر درد در زن ، پر خونی رگ های لگن اوست که اگر به اوج لذت جنسی(ارگاسم) نرسد، به این درد مبتلا می شود .

سرعت انزال را باید پیش از هر چیز با دفع هر گونه انگلی از معده بر طرف ساخت. این کار را می توان با خوردن تخم کدو و اندکی ریشه ی درخت انار یا داروهای موثر انجام داد . کسانی که پیش از ازدواج آمیزش نداشته اند ،در هنگام ازدواج تا مدتی انزال زود رس دارند که به زودی بر طرف خواهد شد. برای این نوع افراد، ملا عبه و عشق بازی قبل از آمیزش بسیار مفید است.

یکی از مسائلی که برای شخص زیان آور است، جلو گیری از خارج شدن منی (انزال) است. این امر سبب می شود که سا ختمان مخاط آلت و نیز مجرای آلت مرد تحت فشار قرار گیرد و مشکلاتی را به وجود آورد. در این هنگام دستگاه (پو ر ستات) مرد که در این زمان پر خون است، بر اثر تکرار این کار بزرگ می شود که این خود نوعی بیماری می باشد. این مو ضوع را علم پز شکی نیز ثابت کرده است و مهم تر از این ساختمان مخاط مهبل زن است که برای جذب عناصر موجود در منی است و این جذب به زن آب ورنگ می دهد و همان گونه که ورود منی برای زن مفید است و تغییر اتی را در او به وجود می آورد، خوداری از این عمل هم زن را از آب و رنگ می اندازد و زن را دچار مشکلاتی می سازد .

 

عوامل کم و زیادی شهوت

چیز هایی که قوت شهوت را زیاد می کنند، عبارتند از: خوردن هویچ، پیاز، گوشت، تخم مرغ، خربزه، انار شیرین، شیر تازه، انگورشیرین، روغن گندم، جگر، عصاره ی هسته ی خرما،استعمال عطر، پوشیدن کفش زرد، روغن مالیدن به بدن و استعمال سرمه ی سنگ(فندق و بادام)در چشم.

عواملی که جای شهوت را پر می کنند، عبارتند از:خوردن عسل، گردو، خرما(رطب)و موز.

چیز هایی که نیروی شهوت را کم می کنند، عبارتند از: روزه گرفتن، زیادی موی بدن، خوردن سداب(نوعی گیاه) و پوشیدن کفش سیاه.

عواملی که با عث ضعف بدن می شوند، عبا رتند از:شام نخوردن، خوردن خاک وچوبک و استحمام با آب سرد.

چیز هایی که باعث صحت و تن درستی می شوند، عبارتند از: مسافرت کردن، روزه گرفتن، آب دهان نینداختن در مسجد، کم آب خوردن، دفع به موقع بول و غائط، خوردن 21 دانه مویز(کشمش) سرخ هنگام ناشتا، خوردن آب باران، شستن دست پیش از غذا و پس ازآن، خوردن 3 کف دست از آب گرم حمام، خو اندن نماز شب، کم خوری، محفو ظ نگاه داشتن بدن از سرما در پاییز و تن نپوشانیدن از سرمای بهار، شستن پاها با آب سرد بعد از حمام، خوردن غذا تنها در هنگام گرسنگی و خوداری از غذا خوردن در هنگام سیری و خوب جویدن غذا.

چیزهایی که باعث قوت قلب می باشند، عبارتند از: خوردن به، استعمال غطر و بوی خوش و شانه کردن در حالت نشسته.




تاریخ: جمعه 2 ارديبهشت 1390برچسب:شهوت,
ارسال توسط hamid

دل درد و کمر درد دو شیز گان

 

دختران و دوشیز گان در اوایل و ابتدای حائض شدن در ایام عادت، به دل درد هایی مبتلا می شوند و این گونه دل درد ها در نژاد ها و قبایل یک سان نیست؛ در بعضی نژادها به گو نه ای ارثی و به قدری سخت و شدید است که منجر به پارگی پردۀ بکارت می شود که باید به وسیلۀ جراحی راه خون دختر باز شود تا بیمار آ سوده گردد.

در برخی نژادهای دیگر شدت بیماری به این اندازه نیست؛ ولی دختر رنج می برد و مدام آه و ناله می کند تا راه خون باز شود و حیض گردد. این اشخاص تا آخر عمر ، رحم آنها ترشح دارد و رطوبت لزج و چسبنده ای ترشح میکند و در پاره ای نژادها هیچ گونه ناراحتی ایجاد نمی شود و دختران به طور عادی و بدون زحمت و ناراحتی حائض می گردند ؛به گونه ای که حتی در برخی موارد پس از حائض شدن و خون دیدن متوجه می گردند . به دختران و دوشیزگان توصیه می شود هنگامی که به حد تکلیف رسیدند ، اگر احساس دل درد کردن و آثار ناراحتی در آنان اشکار شد ، حیا ء و خجالت را کنار بگذارند و در این موارد با مادر یا دوستان نزدیک خود مشورت کنند و برای معالجه ی این نوع دل درد از داروهای مخصوص دیگر بیماریها استفاده نکنند که عوارض جانبی دیگری به دنبال خواهد داشت . برای این نوع بیماری داروها ی مختلف و راها و روش های زیادی وجود دارد که بیان میشود :

1.برای درمان این پنج گرم تخم شنبلیله (حلبه ) و پنج گرم دانه بزرگ ونیز پنج گرم تخم کتان را مخلوط کرده و با اب بجوشانید و روزی سه  استاکان هنگام صبح ، ظهر ، و عصر میل نمایید .

2.یک مثقال گل بومادران با یک مثفال مریم نخودی را با هم بجوشانید و روزی سه استکان میل نمایید .

3.از گیاهان گز علفی ، گل زرد ، زرشک پلویی هر کدام دو مثقال و زرشک سیاه چهار  مثقال دم کرده وتا سه روز ، روزانه سه نوبت صبح ، ظهر و عصر میل کنید .

4.یک مثقال از هر کدام از بسفایج ، گل گاو زبان و سنبل الطیب را بجوشانید و صبح ناشتا بنوشید .

5. ده مثقال روغن بادم شیرین و چهار مثقال پارافین مایع را با هم مخلوط کرده ، شب مو قعه ی خواب میل کنید .

6.یک مثقال از هر کدام از گیاهان بو مادران ، مریم نخودی ، آبشم (آویشن) شیرازی ، عروسک پشت پرده (کاکنج ) ، اکلیل الملک (ناخونک) ، گز علفی را مخلوط کرده بجوشانید و در رو ز سه نوبت صبح وعصر و شب میل کنید.

7. پنج گرم از هر کدام از گیاهان گل گاو زبان ، کاکنج، بسفایج و هل قراب را مخلوط کرده ، بجوشانید و میل کنید .

هر کدام از این روش های مذ کور سبب آسانی قاعدگی و حائض شدن میگردد . در هنگام حیض و مخصوصاً در چند روز اول خون دیدن باید با پارچه ی نرمی ، رحم گرم نگه داشته شود و در این مدت دوشیزگان باید از حمام کردن و برداشتن بار های سنگین مانند قالی و نیز از شستن لباس و انجام کارهای سخت خودداری شود و نیز از ابتدا تا روز ششم و هفتم که خون از کثیره به قلیله مبدل میشود ، باید استراحت کامل داشته باشند .




تاریخ: جمعه 2 ارديبهشت 1390برچسب:حیض,
ارسال توسط hamid

آداب آمیزش را از نظر پیامبر (ص) به نقل از کتاب حلیة المتقین بیان می کنیم .

 

ابو سعید خدری می گوید : پیامبر در وصیت خویش به امیرالمومنین فرمود : یا علی هنگامی که عروس وارد خانه ی تو شد ، کفش هایش را از پایش بیرون بیاور  وپاهایش را بشوی وآن اب را از در خانه تا انتهای آن بپاش؛ چمن چنین کنی ، خداوند ۷۰ هزار نوع رحمت می فرستد تا بر عروس فرود آید و برکت آن به هر گوشه ی خانه میرسد و تا وقتی که عروس در آن خانه است از دیوانگی ،خوره وپیسی ایمن میگردد . عروس را تا ۷ روز از خوردن شیر ، سرکه ، گشنیز و سیب ترش منع کن.

سپس حضرت علی (ع) فرمودند : یا رسول الله (ص) چرا او را از این چیزها منع کنم ؟پیامبر فرمودند: زیرا رحم زن به وسیله ی خوردن این ها سر د و عقیم میشود و فرزندی نمی آورد و حصیری که در خانه ای افتاده باشد ، بهتر از زنی است که عقیم باشد و فرزندی از او به وجود نیاید.

آنگاه حضرت فرمود:یا علی در اول ماه باهمسر خود آمیزش نکن که موجب دیوانگی، خوره خبط دماغ برا ی زن و فرزندانش خواهد شد.یا علی بعد از پیشین (نیم روز یا بعد از ظهر ) آمیزش نکن که اگر فرزندی به وجود آید ، احول خواهد شد . یا علی در هنگام آمیزش سخن نگو ؛ زیرا اگر فرزندی به وجود آید از لال بودن ایمن نخواهد بود . یا علی هیچ کس در هنگام آمیزش نباید به فرج همسر خود نگاه کند ؛ زیرا اگر نگاخ کند و فرزندی به وجود آید نابینا خواهد شد. یا علی با یاد و شهوت زن دیگری با همسرت امیزش نکن ؛ زیرا این موجچب می شود که فرزندی که متولد می شود دیوانه یا مخنث باشد . یا علی هیج کس نباید در وقتی که با همسر خود در بستر خوابیده است و جنب است ، قرآن بخواند ؛ زیرا می ترسم که آتشی از آسمان بر انان نازل شود و هر دو را بسوزاند . یا علی هنکا می که با همسر خویش آمیزش میکنی باید هز کدام دستمالی جداگانه برای پاک کردن خویش داشته باشید ؛ زیرا اگر هر دو از یک دستمال استفاده کنید موجب دشمنی بین شما خواهد شد و کار به جدایی می کشد. یا علی ایستاده با زن خود آمیزش نکن ؛ زیرا این کار الاغ است و اگر کسی چنین کند و فرزندی متولد شود مانند الاغ در رخت خواب خود بول میکند . یا علی در شب عید قربان با همسر خود آمیزش نکن که اگر فرزندی به وجود آید دارای ۴ یا ۶ انگشت خواهد بود. یا علی در شب عید فطر با همسر خود امیزس نکن که اگر فرزندی به وجود آید از او شربسیاری به وجود میاید. یا علی درزیر درخت میوه دار جماع نکن که اگر فرزندی به دنیا آید جلاد و کشند ه مردم با رئیس و سر کرده ی ظالمان خواهد شد. یا علی در زیر آفتاب با همسر خود امیزش نکن مگر این که پرده ای بیا ویزی ؛ زیرا آمیزش در زیر آفتاب مو جب می شود فرزندی که متولد می شود پریشان و بد حال باشد تا لحظه ای که بمیرد. یا علی در بین اذان و اقامه با زن خود آمیزش نکن ؛ زیرا اگر فرزندی به وجود آید ظالم و خون ریز خواهد شد. یا علی اگر همسرت حامله شدبدون وضو با او آمیزش مکن ؛ زیرا اگر بی وضو آمیزش کرد ی و فرزندی متولد شد کور دل و بخیل خواهد شد. یا علی در شب نیمه ی شعبان جماع نکن که اگر فرزندی متولد شد شوم باشد و در صورتش سیاهی باشد . یا علی در روز آخر ماه شعبان جماع نکن که اگر فرزندی به دنیا آید یاور ظالمان و عشار (مالیات گیرنده) برای آنان خواهد شد هلاکت  بسیاری از مردم به دست او خواهد بود  . یا علی در پشت بام جماع نمن که اگر فرزندی به دنیا اید منافق و ریاکار و بدعت گزار خواهد شد . یا علی در آ ن شبی که فردایش به سفر می روی جماع نکن ؛ زیرا اگر فرزندی متولد شود مالش را به ناحق صرف میکند و اسراف کنندگان برادران شیطانند و اگر به سفر ی می روی که ۳ روز راه می باشد جماع نکن که اگر فرزندی به دنیا بیاید یاور ظالمان خواهد شد . یا علی در شب دوشنبه آمیزش کن که اگر فرزندی به دنیا آید حافظ قرآن و راضی به مقدرات الهی باشد . یا علی در شب سه شنبه با همسرت امیزش کن ؛ زیرا اگر فرزندی متولد شود به شرف  اسلام نایل می شود و دهانش خوش بو ، دلش رحیم ، دستش جوان مرد و زبانش از غیبت و بهتان پاک خواهد شد. یا علی اگر در شب پنج شنبه جماع کنی و فرزندی به وجود اید حاکمی از حاکمان شریعت یا عالمی از عالمان دین خواهد شد . یا علی اگر در روز پنج شنبه هنگامی که آفتاب در میان آسمان باشد با زن خود آمیزش کنی و فرزندی به دنیا اید شیطان به او نزدیک نشود تا پیر گردد و خدا به او سلامتی دین و دنیا عطا می کند . یا علی اگر در شب جمعه با همسر خود آمیزش کنی و فرزندی به دنیا اید خطیب و سخن گو خواهد شد . یا علی اگر در روز جمعه با همسرت آمیزش کنی و فرزندی متولد گردد از دانایان مشهور می شود. یا علی اگر   در شب جمعه بعد از نماز عشا با همسرت آ میزش کنی و فرزندی متولد گردد از ابدال خواهد شد یا علی در ساعات اول شب جماع نکن که اگر فرزندی به دنیا آید ایمن نباشد و دنیا را بر آخرت ترجیح دهد و ساحر شود.  




تاریخ: جمعه 2 ارديبهشت 1390برچسب:آمیزش,
ارسال توسط hamid

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: